Detalji obuke

Home   /   Arhivsko i kancelarijsko poslovanje

Informacije obuke

  • Mesto:Čačak, Regionalni centar za stručno usavršavanje
  • Vreme:6. mart 2020. godine od 10 do 15
  • Predavač:Slavica Narandžić, APR
  • Kotizacija i popusti:9.500,00; popusti 5% i 10% (detalji na stranici)

Arhivsko i kancelarijsko poslovanje

USVOJEN NOVI ZAKON O ARHIVSKOJ GRAĐI I ARHIVSKOM POSLOVANJU; NOVE UREDBE O KANCELARIJSKOM POSLOVANJU

Zakon o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti usvojen je u Skupštini Srbije 24. januara 2020. godine (“Službeni glasnik RS”, broj 6/20). Istovremeno, usvojen je i konačan tekst dve uredbe koje će da unesu velike promene u dosadašnje kancelarijsko poslovanje, i one čekaju svoje skoro usvajanje.

Novi Zakon sadrži savremena zakonska rešenja u oblasti zaštite i nesumnjivo predstavlja veliki napredak u razvoju srpske arhivistike (npr: institut Arhivskog fonda Srbije, zaštita elektronskog dokumenta, institut privatne arhivske građe, nova organizacija arhivske službe i dr…).

Upoznajte se sa svim novinama i planiranim izmenama u arhivskom i kancelarijskom poslovanju, koje koje je predvideo novi zakon i koje će biti primenjene kroz nove Uredbe o kancelarijskom poslovanju.

Predavač  

Kroz zakonske novine vodiće vas Slavica Narandžić, rukovodilac Službe arhive u Agenciji za privredne registre, član Radne grupe za izmenu propisa o kancelarijskom poslovanju i kategorijama registraturskog materijala sa rokovima čuvanja, predavač i ispitivač u Komisiji za polaganje stručnog ispita u delatnosti zaštite kulturnih dobara na predmetu “Kancelarijsko poslovanje i arhivsko zakonodavstvo”.

 

PROGRAM SEMINARA:

1) Novi Zakon o arhivskoj građi i arhivskoj delatnosti koji je 24. januara 2020. godine usvojen u skupštini Srbije (“Sl. glasnik RS”, br. 6/20)

  • Predmet zakona
  • Pojam arhivske građe i dokumentarnog materijala
  • Obaveze stvaraoca i imaoca arhivske građe i dokumentarnog materijala (sa posebnim osvrtom na obaveze stvaralaca arhivske građe u elektronskom obliku)
  • Nadležnost i obaveze arhiva
  • Stručni nadzor nad arhivskim poslovanjem
  • Kategorizacija arhivske građe
  • Korišćenje arhivske građe
  • Osnivanje arhiva i delatnost arhiva
  • Kaznene odredbe
  • Novine u odnosu na rešenja u postojećim propisima

2) Arhivsko poslovanje

  • Osnovni pojmovi
  • Utvrđivanje pravilnika o arhivskom poslovanju
  • Pojam i izrada Liste katgorija dokumentarnog materijala sa rokovima čuvanja
  • Osnovna evidencija arhivske građe i dokumentarnog materijala Arhivska knjiga
  • Preventivna zaštita arhivske građe i dokumentarnog materijala

3) Planirarne izmene propisa o kancelarijskom poslovanju

  • Važeći propisi
  • Osnovni pojmovi – predložene izmene
  • Uporedni prikaz procesa kancelarijskog poslovanja po važećim propisima i predloženim izmenama

(program u PDF formatu možete preuzeti OVDE )

Kotizacija i popusti

Kotizacija za radionicu iznosi 9.500,00 dinara i obuhvata nastavu, nastavni materijal, sertifikat o učešću u radu Radionice i osveženje u pauzama (kafa, čaj, sokovi i koktel posluženje).

Popusti:

  • Za brze uplate – 5%
  • Za dva i više učesnika – 10%

 

Informacije i prijavljivanje:

Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” (pored slike) koji će Vas sprovesti kroz elektronsku prijavu, ili  možete preuzeti dokument u  “.doc”  formatu i poslati ga na bilo koji od naših mejlova.

011/2147721, 3077612, 063/464493

prijava@permanent.co.rs

edu@permanent.co.rs

ied.bg@mts.rs