Informacije obuke
- Termin 1:Čačak, hotel "Livade", 5. oktobar 2018.
- Termin 2:Niš, hotel "Tami Residence", 17. oktobar 2018
- Predavači:Olga Zorić i Vojkan Stanković (detalji o predavačima na stranici)
- Kotizacija:11.500,00 (Permanent nije u sistemu PDV-a)
- Kotizacija sa popustom (20%):9.200,00
E-pisarnica, E-faktura, E-dokument, E-arhiviranje… E kancelarijsko poslovanje
Olga Zorić i Vojkan Stanković
Obaveštavamo privredne subjekte iz regiona Zapadne Srbije i Jugoistočne Srbije da ćemo, zbog velikog interesovanja i potreba tržišta, obuku posvećenu elektronskom kancelarijskom poslovanju održati u Čačku i Nišu, 5. odnosno 17. oktobra 2018. godine. Koje su zakonske obaveze a koje mogućnosti efikasnog rada, koji su konkretni načini prelaska na E kancelarijsko poslovanje i koje konkretne administrativne radnje možemo da digitalizujemo i na koji način, samo su neke od tema koje ovaj seminar obrađuje.
Objasnićemo najnoviju zakonsku obavezu registrovanja službene adrese za prijem elektronske pošte svakog privrednog društva, a u skladu sa izmenom i dopunom Zakona o privrednim društvima (“Službeni glasnik RS”, broj 44/2018. od 9. juna 2018. godine), koja stupa na snagu 1. oktobra 2018. godine.
Posebna pažnja biće posvećena praktičnoj upotrebi konkretnih digitalnih servisa kao što su E-Pisarnica, E-Faktura, slanje E-Dokumenta, E-Arhiviranje… kao i pratećim bezbednosnim radnjama i zakonom propisanim procedurama u cilju obezbeđenja elektronskih podataka.
Obuka “E kancelarijsko poslovanje” je namenjena
- direktorima i menadžerima
- računovođama i referentima koji izvršavaju svoje poslovne obaveze upotrebom informatičkih alata i sredstava
- Zaposlenima koji obavljaju poslove odgovornih lica za implementaciju elektronskog poslovanja
- IT rukovodiocima i administratorima
Nastavni program:
E-POSLOVANJE KAO DRŽAVNA STRATEGIJA – UTICAJ NA AKTUELNO POSLOVANJE
- Pravac razvoja – strategije i akcioni planovi RS
- Planirani ciljevi implementacije elektronskog poslovanja – digitalno društvo
E-POSLOVANJE U ZAKONSKIM OKVIRIMA
- Pregled aktuelnih zakonskih paketa i obaveze postupanja u skladu sa njima
- Propisi u najavi i očekivana implikacija u proceduri
POSLOVNA ORGANIZACIJA I IMPLEMENTACIJA E-POSLOVANJA
- Koje su aktuelne zakonske i poslovne obaveze iz domena e-poslovanja koje je svaka poslovna organizacija dužna da primenjuje
- Efikasni načini integracije e-poslovanja u organizovanom radnom okruženju
- Primena interne e-pisarnice i e-arhive – moguća praktična rešenja
- Nove mogućnosti zakonski osnovanih i poslovno efikasnih metoda kreiranja e-dokumenta, službenog slanja elektronskim putem, prijema i bezbednog arhiviranja (primer e-fakture)
REGISTROVANJE ZVANIČNE ADRESE ZA ELEKTRONSKU POŠTU
- Način registrovanja
- Poslovni okviri upotrebe ove mejl adrese za poslovnu komunikaciju
- Prijem, slanje i obrada službenih elektronskih poruka
ELEKTRONSKI SERTIFIKAT
- Način i procedure korišćenja elektronskog sertifikata – praktična prezentacija
- Svakodnevni poslovni procesi u kojima se koristi elektronski sertifikat
- Najava novih oblika elektronsog sertifikata, potpisa i pečata u 2018/2019. godini
ELEKTRONSKI ADMINISTRATIVNI POSTUPCI I ELEKTRONSKI SERFIS E-UPRAVE
- Portal e-uprave i način korišćenja elektronskih servisa
- Pojam i poslovna upotreba elektronskih administrativnih postupaka
PRAKTIČNA PRIMENA INFORMACIONE BEZBEDNOSTI
- Bezbednosne pretnje i mere zaštite
- Pojam i način izrade Akta o IKT bezbednosti
ODGOVORI NA PITANJA, SUGESTIJE, MIŠLJENJA, VEŽBE…
( program u .PDF formatu možete preuzeti OVDE )
Predavači:
- Olga Zorić, konsultant za organizaciju rada
- Vojkan Stanković, IT konsultant i poslovni savetnik i instruktor za poslove elektronskog poslovanja, informacione bezbednosti i upravljanja projektima.
Kotizacija iznosi 11.500,00 dinara.
Za prijave i uplate izvršene u roku od 2 dana odobravamo 20% popusta!
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/464493
osoba za kontakt: Biljana Simović