Detalji obuke

Home   /   Efektivna prodajna komunikacija

Informacije obuke

  • Mesto:Zemun, nastavna sala Instituta za ekonomsku diplomatiju, Pregrevica 168
  • Vreme:9. februar 2018. godine od 10 do 17h
  • Predavač:Biljana Simić, sertifikovani predavač Državnog sekretarijata za istraživanje i inovacije obrazovanja Švajcarske federacije
  • Kotizacija:12.500
  • Popusti:Za uplate u roku od 2 dana - 5%; Za dva i više učesnika iz iste organizacije - 10%

Efektivna prodajna komunikacija

Biljana Simić, sertifikovani predavač Švajcarske federacije

Zašto obuka “Efektivna prodajna komunikacija”? Samo 25 % naših odluka da nešto kupimo vezano je za naše realne potrebe. Zapravo, odluka za kupovinu retko se donosi samo na osnovu logičnog razmišljanja, planiranja i stvarnih potreba. Kako bi prodavac prepoznao sliku u glavi kupca, mora s njim da uspostavi otvorenu komunikaciju. Takođe, svega 4 % kupaca koji su nezadovoljni uslugom prodavca otvoreno će se i požaliti. Od 25 nezadovoljnih kupaca njih 24 neće se ni žaliti, ni svađati, niti tražiti svoja prava već će jednostavno otići drugom prodavcu, i najčešće se više neće vratiti.

Bez kvalitetne komunikacija, koja uključuje i negativni feedback (reklamaciju) niti jedan prodavac neće moći dugoročno uspešno prodavati na tržištu. Zato razvojem kvalitetne, česte komunikacije s tržištem i kupcima ostvaruje se prednost firme nad konkurencijom.

Cilj radionice je usvajanje veština efektivne komunikacije tokom prodajnog razgovora što će rezultovati unapređenjem prodajnog rezultata, kroz originalne i kreativne načine prezentovanja proizvoda/usluge, prodajnog pregovaranja i komuniciranja koji bude interesovanje i želju kupca za kupovinom i ostvarivanjem dugoročne saradnje. Obuka se realizuje u potpunosti interaktivno, metodama pedagoških radionica.

Predavač je Biljana Simić, sertifikovani predavač Švajcarske federacije, Državnog sekretarijata za istraživanje i inovacije obrazovanja.

Program obuke je namenjen menadžerima prodaje, prodajnim asistentima, savetnicima i ostalim prodavcima koji u direktnom kontaktu sa kupcem prodaju proizvode ili usluge.

 

PROGRAM OBUKE

1. Efektivno otvaranje prodajnog razgovora

  • Buđenje interesovanja kupca
  • Tehnike probijanja poverenja kupca

2. Kreativno vođenje prodajnog razgovora

  • Prodajna mapa uma
  • Veštine postavljanja efektnih prodajnih pitanja
  • Tehnike sistematičnog vođenja prodajnog razgovora
  • Kreiranje želje kupca za proizvodom / uslugom
  • Veštine interaktivne komunikacije sa kupcem tokom predstavljanja proizvoda / usluge

3. Veštine zaključivanja prodaje

  • Veština uspešnog pozivanja na zaključivanje prodaje
  • Tehnike vraćanja kupca u prodajni razgovor
  • Tehnika prevazilaženja “mrtve tačke”
  • Tehnike zatezanja i popuštanja
  • Tehnike odgovora na primedbe kupca

4. Komunikacija sa različitim tipovima ličnosti kupaca

  • Najčešći tipovi ličnosti kupaca
  • Veštine prilagođavanja prodavca različitim tipovima kupaca
  • Savetodavna uloga prodavca

 

Kotizacija iznosi 12.500,00 dinara (Permanent Educom nije u sistemu PDV-a) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, sertifikate o učešću u radionici i posluženje u pauzama (kafa, čaj, sendviči, sokovi).

Za brze uplate (u roku od 2 dana) odobravamo popust od 5%; Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatnih 10% popusta.

Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” (pored slike) koji će Vas sprovesti kroz elektronsku prijavu, ili  možete preuzeti dokument u  “.doc”  formatu i poslati ga na bilo koji od naših mejlova.

Osoba za kontakt i detaljnije informacije je Biljana Simović.

011/214 7 7 21, 77 03 007, 063/464493

edu@permanent.co.rs

prijava@permanent.co.rs