Detalji obuke

Home   /   Elektronska pisarnica – operativna primena

Informacije obuke

  • Opcija 1: Beograd, Hotel Šumadija:26. septembar 2023. od 10h
  • Opcija 2: On line (ZOOM platforma):26. septembar 2023. od 10h
  • Predavači::Olga Zorić i Vojkan Stanković (detalji na stranici)
  • Kotizacija i popusti:14.000, odnosno 12.000 (Permanent nije u sistemu PDV-a); detalji o popustima na stranici

Elektronska pisarnica – operativna primena

USLOVI, NAČINI I MOGUĆNOSTI IMPLEMENTACIJE, REALNI PRIMERI

Elektronska pisarnica je u zakonskoj primeni, u organima državne uprave, od februara ove godine, ali se njena operativna primena očekuje od 1. januara 2024. godine, obzirom da su Instrukcija o preduslovima rada Pisarnice i Korisničko uputstvo softvera ePisarnica objavljeni u julu ove godine. Detaljne zakonske definicije načina organizovanja i potrebne funkcionalnosti ePisarnice, Zakonodavac je, pored gore navedenih dokumenata, objasnio Uredbom o kancelarijskom poslovanju organa državne uprave, Uredbom o jedinstvenim tehničkotehnološkim zahtevima i procedurama za čuvanje i zaštitu arhivske građe i dokumentarnog materijala u elektronskom obliku.

Naš seminar sa radionicom obrađuje praktične primere i načine implementacije poslovnih sistema za obradu elektronskih i digitalizovanih poslovnih dokumenata. Predavanja obrađuju realne i uspešne “primere iz prakse” iz naše zemlje, one koja već sada uspešno funkcionišu i koja su uspela da pomire zakonski  okvir i  poslovne potrebe i, kao najvažnije, imaju svoju ekonomsku opravdanost.

Predavači:

  • Olga Zorić, konsultantkinja IED za elektronsko poslovanje
  • Vojkan Stanković, konsultant za IT i instruktor za elektronsko poslovanje

 

NASTAVNI PROGRAM:

1) Proces digitalne transformacije kao aktuelnost

  • Zakonske obaveze i okviri postupanja
  • Pojam, ciljevi i iskustva
  • Mogućnost efikasne digitalne transformacije u okvirima trenutne zakonske regulative

2) Primeri opertivnog ePoslovanja

  • Uslovi i načini organizovana ePisarnice, eDelovodnika i eArhive
  • Određivanje Liste kategorija i meta podataka poslovnih dokumenata
  • Uslovi upotrebe i načini  izrade papirnih kopija eDokumenata
  • Problem i rešenje eArhiviranja elektronskih i papirnih dokumenata
  • Koraci ka daljem razvoju internih Informacionih sistema

3) Osnove uspešnih rešenja ePisarnice

  • Elektronska pisarnica – uspešni modeli upravljanja poštanskim i elektronskim pošiljkama
  • Distribucija unutar organizacije kao i prema partnerima i klijentima
  • Realna rešenja eArhive – sigurnost i pristupačnost
  • Prikaz mogućih rešenja za automatski prijem i obradu eMail komunikacije
  • Digitalizacija papirne dokumentacije – rešenja za brzo  i efikasno skeniranje.

4) Pitanja i odgovori, diskusija

 

Način realizacije, kotizacija i popusti za učešće na Obuci za arhiviranje:

Obuka iz oblasti arhiviranja se može, po sopstvenom izboru, pratiti u nastavnoj sali hotela Šumadija (Beograd) ili on-line putem ZOOM platforme. Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme.

1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 14.000,00 i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju i posluženje u pauzama.

2. Za učešće putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 12.000. Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavači će na njih da odgovore nakon pauze ili na kraju predavanja.

  • Za sve prijave i uplate izvršene avansno odobrava se 5% popusta.
  • Za dva i više učesnika iz iste organizacije, odobrava se dodatnih 10% popusta.

 

Informacije i prijavljivanje:

Prijavu  možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa

Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:

011/3160181 063/506097

info@permanent.co.rs

ied.bg@mts.rs