Informacije obuke
- Mesto:Niš, hotel "Tami Residence"
- Vreme:21. decembar 2018. godine od 10 h
- Predavači:Olga Zorić i Vojkan Stanković (detalji na stranici)
- Kotizacija:9.500 (Permanent nije u sistemu PDV-a)
- Popusti:Za brze uplate (u roku od 2 dana) - 5%; Za dva i više učesnika iz iste organizacije - dodatnih 10%
- Poseban popust:Za učesnike naših dosadašnjih radionica iz oblasti elektronskog kancelarijskog poslovanja dodatnih 5%
Finansijsko elektronsko poslovanje – Elektronske fakture
Olga Zorić i Vojkan Stanković
ZAKONSKI OKVIR, MODEL, PRAKTIČNA PRIMENA I PRAKSA ELEKTRONSKOG FAKTURISANJA
Zašto E-fakture?
Elektronske fakture su računi izdati elektronskim putem. Na ovaj način postupak izdavanja faktura i plaćanja je mnogo brži, osetno jeftiniji i mogućnosti za greške su minimalizovane. Prednosti koje elektronske fakture imaju za poslovanje su ušteda novca, ušteda vremena i što je možda najznačajnije, preciznost u radu i značajno smanjena mogućnost greške.
Zakon o izmenama i dopunama Zakona o privrednim društvima kao i posebna objašnjenja nadležnih ministarstava o statusu fakture bez potpisa i pečata, daju precizna objašnjenja o mogućnostima operativne primene elektronskog dokumenta u finansijskim i računovodstvenim poslovima. Sam izraz “elektronsko fakturisanje” predstavlja izdavanje računna bez upotrebe papira. U osnovi, to znači da se svi procesi i koraci koji obuhvataju “tradicionalno” fakturisanje na papiru, mogu obavljati putem elektronskih uređaja, tj. kompjutera, pametnih telefona i slično, dok se razmena ovakvih računovodstvenih isprava može vršiti elektronski, putem interneta. Koji je zakonski okvir ovakvog poslovanja, koje su mogućnosti a koji konkretni načinin prelaska na e-fakturisanje, samo su neke od tema koje obrađuje naš seminar.
Cilj i ishodi obuke
Polaznici će se upoznati sa normativno-pravnim okvirom koji je relevantan za e-fakturisnaje, načinima, procedurama i alatima kojima se generišu elektronske računovodstvene isprave, načinima njihove razmene, kao i bezbednosnim procedurama potrebnim za zakonito i bezbedno arhiviranje.
Nakon obuke, polaznici će biti osposobljeni da:
- Prepoznaju poslovne mogućnosti efikasnijeg poslovanja uz upotrebu kreiranja elektronskih računovodstvenih isprava;
- Sagledaju zakonske mogućnosti i obaveze svoje posovne organizacije u slučajevima prelaska na e-fakturisnanje;
- Aktivno koriste čitav set elektronskih servisa koji omogućavaju generisanje i razmenu elektronskih dokumenata u celini;
- Obezbede početne uslove za implementaciju elektronskih računovodstvenih postupaka u svojim poslovnim organizacijama;,
- Upoznaju se sa novim mogućnostima elektronskog računovodstva koji nas očekuju krajem 2018. godine a nakon stupanja na snagu zakona o elektronskom dokumentu i usugama od povereenja (e-faktura, usluga slanja e-dokumenta uz povratnicu, e-arhiviranje…)
- Sagledaju potrebe i mogućnosti koji će njihovoj poslovnoj organizaciji omogućiti bezbedno raspolaganje i zakonom definisano čuvanje ovakve vrste elektronskih dokumenata.
Obuka je namenjena:
- Direktorima i menadžerima
- Računovodstvenim agencijama
- Rukovodiocima finansijskih i računovodstvenih sektora
- Računovođama i referentima koji izvršavaju svoje poslovne obaveze upotrebom informatičkih alata i sredstava
- Zaposlenima koji obavljaju poslove odgovornih lica za implementaciju elektronskog poslovanja, IT rukovodiocima i administratorima.
Predavači:
- Olga Zorić, konsultant Instituta za finansijsko poslovanje
- Vojkan Stanković, IT konsultant Instituta i instruktor za elektronsko poslovanje sa dugogodišnjim trenerskim i predavačkim iskustvom
NASTAVNI PROGRAM
1. Pojam i pravni okvir e-fakturisanja
- Definicija i sadržaj
- Relevantni zakoni EU i Republike Srbije
2. Pravni status elektronskog dokumenta kao računovodstvene isprave
- Pregled i tumačenje aktuelnih zakonskih normi u vezi elektronske računovodstvene isprave bez potpisa i pečata
- Propisi u najavi i očekivane implikacije u primeni
3. Uspešni poslovni modeli e-fakturisanja
- Kako e-fakturisanje funkcioniše?
- Strukturirana e-faktura i modeli izrade
- Sa ili bez digitalnog potpisa?
- Integracija sa postojećim računovodstvenim softverima
4. Novi zakon o e-dokumentu i njegov uticaj na e-fakturisanje
- Mogućnosti pojednostavljenja kreeiranja e-dokumenta
- Usluge od poverenja kao mogućnosti za potpuno zaokruživanje procesa izrade i sigurne dostave elektronskih računovodstvenih isprava
5. Procesi prijema, obrade i arhiviranja elektronskih dokumenata
- Efikasna organizacija prijema i slanja zvaničnih elektronskih dokumenata
- Bezbedne metode arhiviranja i zaštite elektronskih dokumenata
6. Pitanja i odgovori, mišljenja i instrukcije
Program u PDF formatu možete preuzeti OVDE.
Kotizacija i prijavljivanje:
Kotizacija iznosi 9.500,00 (Permanent nije u sistemu PDV-a). Za brze uplate izvršene u roku od 2 dana odobravamo popust od 5%. Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatnih 10% popusta.
Za sve naše učesnike prethodnih obuka iz oblasti elektronskog kancelarijskog poslovanja odobravamo dodatnih 5% popusta.
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3077612, 3077613, 063/464493