Informacije obuke
- Opcija 1: Hotel Šumadija, Beograd, Šumadijski trg 8:31. januar 2024. godine od 10h
- Opcija 2: on line (ZOOM):31. januar 2024. godine od 10h
- Predavači:Olga Zorić i Vojkan Stanković (detalji na stranici)
- Kotizacija i popusti:14.500, odnosno 13.500 (Permanent nije u sistemu PDV-a); detalji o popustima na stranici
Elektronsko arhiviranje – izmene i dopune Uredbe
ZNAČAJNE PROMENE OD VAŽNOSTI U POSTUPANJU I ZA JAVNI I ZA PRIVATNI SEKTOR
Izmene i dopune Uredbe o jedinstvenim tehničko-tehnološkim zahtevima i procedurama za čuvanje i zaštitu arhivske građe i dokumentarnog materijala u elektronskom obliku su objavljene 26. decembra 2023. godine (“Sl. glasnik RS”, broj 116/2023).
Sama zakonska obaveza primene eArhiviranja ovim nije odložena već je započela 1. januara 2024. godine, ali su objavljene izmene donele bitne promene od važnosti u postupanju i za javni i privatni sektor. One se odnose, pre svega, na način obrade i arhiviranja onih elektronskih dokumenata koje stvaralac i imalac građe proizvodi i predaje nekom od nadležnih državnih organa i organizacija (eFaktura, poreske prijave, CROSO prijave i dr). Dodatno, izmenjene su i dopunjene definicije pouzdanog elektronskog čujvanja elektronskih dokumenata što direktno određuje načine postupanja sa onim eDokumentima koje poslovne organizacije izrađuju i međusobno razmenjuju (eUgovori, eDopisi i sl), kao i definicija republičkog eArhiva i komunikacije sa njim.
Predavači su dugogodišnji saradnici i predavači na obukama Instituta za ekonomsku diplomatiju za oblast elektronskog poslovanja:
- Olga Zorić, konsultantkinja za pravne i poslove bezbednosti
- Vojkan Stanković, konsultant za elektronsko poslovanje
NASTAVNE TEME:
- Prikaz i objašnjenje zakonskih obaveza eArhiviranja u skladu sa objavljenim izmenama i dopunama
- Objašnjenja uz primere kako se izrađuje Lista kategorija arhivske građe u privatnom i javnom sektoru
- Prikaz potrebnih internih akata za definsianje procedura i odgovornosti pri primeni eArhiviranja
- Pojam, način izrade i korišćenja eDokumenta u realnom poslovanju
- Uslovi i načini digitalizacije papirne dokumentacije i izrada validne papirne kopije eDokumenta
- Specifičnosti izrade, obrade i arhiviranja različitih poslovnih eDokumenata (eFakture, eUgovori i sl)
- Mogućnost skeniranja i arhiviranja papirnih dokumenata samo u eObliku (Platni listići, Zahtevi i Rešenja za GO i sl)
- Objašnjenje pojma Pouzdanog elektronskog čuvanja i eArhiviranja, i mogućnosti i načini realne primene
- Prikaz funkcionisanja eArhive, eDelovodnika i eArhivske knjige na softverskim rešenjima koja se koriste u svakodnevnom poslovanju
- Objašnjenje i načini organizovanja potrebnog nivoa informatičke bezbednosti za punu zaštitu elektronske i digitalizovane poslovne dokumentacije
Način realizacije, kotizacija i popusti:
Obuka se može, po sopstvenom izboru, pratiti u nastavnoj sali hotela Šumadija (Beograd) ili on-line putem ZOOM platforme. Obe grupe učesnika slušaju nastavu u isto vreme.
1. Za prisustvo u nastavnoj sali, kotizacija iznosi 14.500,00 i obuhvata nastavu, nastavni materijal, direktno interaktivno učešće u predavanju i posluženje u pauzama.
2. Za učešće putem ZOOM platforme kotizacija iznosi 13.500. Nastava se prati u realnom vremenu, zajedno sa učesnicima koji su fizički prisutni u sali. Pitanja se postavljaju putem chat-a, a predavači će na njih da odgovore nakon pauze ili na kraju predavanja.
(Permanent nije u sistemu PDV-a)
Popusti:
- Za brze uplate – 5% popusta
- Za dva i više učesnika iz iste organizacije – dodatnih 10%
Informacije i prijavljivanje:
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa
Za dodatne informacije kontaktirajte nas na:
011/3160181 063/506097