Detalji obuke

Home   /   Elektronsko poslovanje

Informacije obuke

  • Mesto:Zemun, nastavna sala Instituta (Pregrevica 168)
  • Vreme:13. mart 2019. godine od 10 do 15,30 časova
  • Predavač:mr Slobodan Stojadinović, ekspert za IT Ministarstva spoljnih poslova RS
  • Kotizacija:8.500
  • Popust:za dva i više učesnika iz iste organizacije - 5%

Elektronsko poslovanje

Slobodan Stojadinović, ekspert za IT Ministarstva spoljih poslova RS

Obuka za elektronsko poslovanje namenjena je odgovornim licima, izvršiocima i profesionalcima koji su zainteresovani za unapređenje znanja i upoznavanje sa novim zakonskim okvirima Republike Srbije u ovoj oblasti.

Na obuci će se detaljno izanalizirati odredbe Zakona o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i usugama od poverenja u elektronskom poslovanju.

Upoznaćete se sa osnovnim aspektima elektronskog poslovanja, infrastrukturom, pravnim, političkim i tehničkim okvirima, elektronskim kancelarijskim poslovanjem, elektronskim potpisom, pečatom i vremenskim žigom, elektronskim dokumentima i fakturama, te zaštitom informacionih sistema.

Radionica nudi i praktičnu demonstraciju elektronskog potpisa na word i pdf dokumentima, kao i rad sa elektronskim identifikacionim dokumentima (lična karta).

 

Predavač / instruktor je mr Slobodan Stojadinović, ekspert za IT Ministarstva spoljnih poslova Republike Srbije.

 

PROGRAM RADIONICE:

1. Elektronsko poslovanje

– Koncepti elektronskog poslovanja

– Forme elektronskog poslovanja

– Modeli elektronskog poslovanja

  • Model elektronske trgovine
  • Aukcijski model
  • Model portala
  • Model sa dinamičkim određivanjem cena
  • Modeli gupne kupovine
  • Onlajn zajednice

2. Infrastruktura elektronskog poslovanja

– Komponente IT infrastrukture

– Internet i savremeno poslovanje

– Razvoj aplikacija elektronskog poslovanja u internet okruženju

– Računarstvo u oblaku

– Upravljanje digitalnim identitetima

– Infrastruktura javnih ključeva (PKI)

3. Okruženje

– Politički kontekst

– Pravni kontekst

– Tehničko-organizacioni aspekti

– Komunikaciona infrastruktura

– Pravni okvir za elektronsko poslovanje u EU

– Pravni okvir za elektronsko poslovanje u Republici Srbiji

4. Kancelarijsko poslovanje

– Pojam i značaj kancelarijskog poslovanja

– Posnovni pojmovi u kancelarijskom poslovanju

– Propisi koji regulišu osnovna pitanja vođenja kancelarijjskog poslovanja

– Pisarnica

– Vrste evidencije o predmetima

– Registraturski mateerijal i arhivska građa

– Elektronski dokumenti

– Izrada elektronskog dokumenta

– Elektronske fakture

5. Elektronski potpis i elektronski sertifikat

– Elektronski potpis

– Elektronski sertifikat

– Elektronsko potpisivanje PDF dokumenta (praktična demontracija)

– Elektronsko potpisivanje WORD dokumenta (praktična demonstracija)

– Elektronsko potpisivanje bilo kog fajla (praktična demonstracija)

– Iščitavanje podataka iz lične karte (praktična demonstracija)

6. Zaštita IS

– Tehnička zaštita

– Zaštita softvera

– Fizička zaštita

– Administrativna zaštita

– Organizacija zaštite i standardi zaštite

7. Pitanja i odgovori

 

Kotizacija iznosi 8.500 dinara (Permanent nije u sistemu PDV-a). Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo 5% popusta.

 

Informacije i prijavljivanje:

Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se”, gde možete preuzeti formular u .doc formatu i dostaviti ga na bilo koji od naših mejlova, ili popunjavanjem elektronske prijave.

 

Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na:

011/2147721, 3077612, 063/464493