Informacije obuke
- Termin 1: Niš, hotel Tami Residence:25. oktobar 2019. godine od 11 do 16,30 h
- Termin 2: Kanjiža, hotel Aqua Panon:31. oktobar 2019. godine od 11 do 16,30h
- Predavač:Ekspert u oblasti inspekcije rada za oblast radno-pravnih odnosa i bezbednosti i zdravlja na radu
- Kotizacija:9.500 (Permanent nije u sistemu PDV-a)
- Popusti:Za brze uplate (u roku od 2 dana) - 5%; Za dva i više učesnika iz iste organizacije - dodatnih 10%
Kadrovska evidencija zaposlenih
SA GOTOVIM MODELIMA SVIH NEOPHODNIH DOKUMENATA U SKLADU SA ČAK 8 ZAKONA I PRATEĆIM PODZAKONSKIM AKTIMA
Zbog velikog interesovanja poslovne zajednice Srbije, ponovo realizujemo radionicu na temu “Kadrovska evidencija zaposlenih i neophodna dokumentacija”, na dve nove lokacije – Niš i Kanjiža. Na obuci ćete dobiti gotove modele akata i dokumenata koje možete odmah iskoristiti u svom svakodnevnom radu.
Kadrovska evidencija zaposlenih – zašto je važno
Svi privredni subjekti, kako pravna lica i preduzetnici, tako i organi državne uprave i lokalne samouprave, i druge institucije, u obavezi su da vode propisane evidencije u oblasti rada. Uz to, kadrovska evidencija zaposlenih omogućava da se dokumentuje i dokaže da poslodavac vodi karovsku politikiu jednakih mogućnosti, bez diskriminacije određenih kandidata ili zaposlenih i radno angažovanih lica, obzirom na njihov pol, nacionalnu pripadnost, starost ili invaliditet.
Ukoliko je kadrovska evidencija zaposlenih ažurna i precizna, zaposleni dobijaju ispravan obračun zarade, koji je izvršna isprava, radnog staža, godišnjeg odmora, ali i druge bonuse i beneficije, što se pozitivno odražava na zadovoljstvo zaposlenih.
U tom smislu, vođenje ažurne kadrovske evidencije zaposlenih je apsolutna neophodnost, ali i veoma zahtevan i komplikovan posao jer podrazumeva usklađivanje sa čak 8 zakona i ogromnim brojem podzakonskih akata. Na našem seminaru, kojeg će voditi ekspert u oblasti inspekcije rada za oblast radno-pravnih odnosa i bezbednosti i zdravlja na radu, dobićete odgovor na ključno pitanje: koje sve informacije treba prikupljati i koju dokumentaciju je poslodavac u obavezi da ima u skladu sa propisima u oblasti rada.
Šta će vam omogućiti radionica Kadrovska evidencija zaposlenih:
- da se upoznate sa dokumentacijom iz oblasti radno-pravnih odnosa koja je neophodna za evidenciju kadrova
- ovladate načinom na koji se dokumentacija zaposlenih sistematizuje u dosijeu zaposlenog
- da dokumentaciju i dosije zaposlenog uskladite sa zakonskim propisima
- da se pripremite za iznenadnu inspekciju
- da se upoznate sa procedurom samoprocene poslodavca o poštovanju propisa u oblasti rada popunjavanjem kontrolnih lista
Posebno je značajno što će učesnici radionice dobiti gotove modele svih dokumenata koje ispravno vođena kadrovska evidencija zaposlenih i njihov dosije moraju da sadrže, i to prema:
- Zakonu o privrednim društvima i Zakonu o inspekcijskom nadzoru (3);
- Zakonu o radu (9);
- Zakonu o sprečavanju zlostavljanja na radu (1);
- Zakonu o zaštiti uzbunjivača (3);
- Zakonu o volontiranju (2);
- Zakonu o ravnopravnosti polova (2);
- Zakonu o zaštiit stanovništva od izloženosti duvanskom dimu (3);
- Zakonu o bezbednosti i zdravlju na radu i podzakonskim propisima u oblasti bezbednosti i zdravlja na radu (16); uvid u sve neophodne evidencije (čak 14).
- Takođe, obradićemo i 6 neophodnih dokumenata koji predstavljaju dodatne obaveze poslodavaca u delatnosti građevinarstva.
Program u PDF formatu možete preuzeti OVDE .
Kotizacija za radionicu iznosi 9.500 dinara (Permanent nije u sistemu PDV-a) i obuhvata nastavu, nastavni materijal (sa modelima akata) i posluženje u pauzama.
Popusti: Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo 10% popusta, a za brze uplate (u roku od 2 dana) odobravamo dodatnih 5% popusta.
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” gde možete popuniti elektronsku prijavu ili preuzeti obrazac u .doc formatu i poslati ga na bilo koju od naših e-mail adresa.
011/2147721, 3077612, 063/464493