Detalji obuke

Home   /   Kancelarijsko poslovanje i arhivsko zakonodavstvo

Informacije obuke

  • Mesto:Zemun, nastavna sala Instituta, Pregrevica 168
  • Vreme:9. novembar 2018. godine od 10 do 15,00
  • Predavač:Slavica Narandžić, rukovodilac Službe arhive u Agenciji za privredne registre
  • Kotizacija:10500 (Permanent nije u sistemu PDV-a)
  • Popust:Za dva i više učesnika: 10%; Za brze uplate: 5%

Kancelarijsko poslovanje i arhivsko zakonodavstvo

Slavica Narandžić

Potpuno jedinstven program obuke, “Kancelarijsko poslovanje i arhivsko zakonodavstvo”, za poslovne sekretare i osobe koje su neposredno odgovorne za formiranje, protok i arhiviranje dokumentacije – zbog jako velikog interesovanja, i ograničenosti grupe na 30 učesnika, ponavljamo radionicu 9. novembra 2018. godine. 

Cilj radionice su isntrukcije za primenu pozitivnih propisa u Republici Srbiji i usvojenih evropskih standarda koji regulišu oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja u državnim organima, organizacijama, organima koji vrše poverene poslove, preduzećima i drugim organizacijama kad vrše javna ovlašćenja (organi držvne uprave).

Poseban segment predavanja biće posvećen primeni novog Zakona o elektronskom poslovanju na oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja.

Predavač je Slavica Narandžić, Rukovodilac Službe arhive u Agenciji za privredne registre, predavač i ispitivač u Komisiji za polaganje stručnog ispita u delatnosti zaštite kulturnih dobara na predmetu “Kancelarijsko poslovanje i arhivsko zakonodavstvo”, autor više samostalnih i zajedničkih stručnih radova i oblasti arhivistike.

 

PROGRAM SEMINARA

1. Kancelarijsko poslovanje

  • Osnovni principi kancelarijsog poslovanja
  • Evidentiranje akata i predmeta obavezne evidencije
  • Prijem, zavođenje, administrativno-tehnička obrada, razvođenje, združivanje i otpremanje akata i predmeta
  • Čuvanje arhiviranih predmeta u pisarnici

2. Arhivsko poslovanje

  • Osnovni pojmovi arhivskog poslovanja
  • Utvrđivanje pravilnika o rokovima čuvanja akata i predmeta – Lista kategorija dokumentarnog materijala sa rokovima čuvanja
  • Odabiranje arhivske građe uz izlučivanje onih delova kojima je protekao rok čuvanja; Praktična primena Liste kategorija i sprovođenje upravnog postupka izlučivanja
  • Formiranje inventarnog propisa o arhivskoj građi i dokumentarnom materijalu – arhivska knjiga
  • Postupak primopredaje arhivske građe nadležnom arhivu
  • Preventivna zaštita arhivske građe: Arhivski depo, izdavanje arhivske građe korisnicima i evidentiranje.

3. Elektronsko kancelarijsko poslovanje u skladu sa Zakonom o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju

  • Softverska rešenja u kancelarijskom i arhivskom poslovanju
  • Elektronsko kancelarijsko poslovanje i osnovni pojmovi o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju u skladu sa Zakonom o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju (“Sl. glasnik RS” br. 94/2017)
  • Osnovni pojmovi arhive u digitalnoj elektronskoj formi

 

Kotizacija  za radionicu iznosi 10.500,00 dinara (Permanent Educom nije u sistemu PDV-a) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, sertifikat o učešću u radu Radionice i osveženje u pauzama (kafa, čaj, sokovi i koktel posluženje).

Popusti:

  • Za brze uplate – 5%
  • Za dva i više učesnika – 10%

Popusti se sabiraju pa je moguće ostvariti ukupno 15% popusta.

Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” (pored slike) koji će Vas sprovesti kroz elektronsku prijavu, ili  možete preuzeti dokument u  “.doc”  formatu i poslati ga na bilo koji od naših mejlova.

Osoba za kontakt i detaljnije informacije je Biljana Simović

011/2147721, 3077612, 063/464493

prijava@permanent.co.rs

edu@permanent.co.rs

info@permanent.co.rs