Informacije obuke
- Mesto:Zemun, nastavna sala Instituta, Pregrevica 168
- Vreme:9. novembar 2018. godine od 10 do 15,00
- Predavač:Slavica Narandžić, rukovodilac Službe arhive u Agenciji za privredne registre
- Kotizacija:10500 (Permanent nije u sistemu PDV-a)
- Popust:Za dva i više učesnika: 10%; Za brze uplate: 5%
Kancelarijsko poslovanje i arhivsko zakonodavstvo
Slavica Narandžić
Potpuno jedinstven program obuke, “Kancelarijsko poslovanje i arhivsko zakonodavstvo”, za poslovne sekretare i osobe koje su neposredno odgovorne za formiranje, protok i arhiviranje dokumentacije – zbog jako velikog interesovanja, i ograničenosti grupe na 30 učesnika, ponavljamo radionicu 9. novembra 2018. godine.
Cilj radionice su isntrukcije za primenu pozitivnih propisa u Republici Srbiji i usvojenih evropskih standarda koji regulišu oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja u državnim organima, organizacijama, organima koji vrše poverene poslove, preduzećima i drugim organizacijama kad vrše javna ovlašćenja (organi držvne uprave).
Poseban segment predavanja biće posvećen primeni novog Zakona o elektronskom poslovanju na oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja.
Predavač je Slavica Narandžić, Rukovodilac Službe arhive u Agenciji za privredne registre, predavač i ispitivač u Komisiji za polaganje stručnog ispita u delatnosti zaštite kulturnih dobara na predmetu “Kancelarijsko poslovanje i arhivsko zakonodavstvo”, autor više samostalnih i zajedničkih stručnih radova i oblasti arhivistike.
PROGRAM SEMINARA
1. Kancelarijsko poslovanje
- Osnovni principi kancelarijsog poslovanja
- Evidentiranje akata i predmeta obavezne evidencije
- Prijem, zavođenje, administrativno-tehnička obrada, razvođenje, združivanje i otpremanje akata i predmeta
- Čuvanje arhiviranih predmeta u pisarnici
2. Arhivsko poslovanje
- Osnovni pojmovi arhivskog poslovanja
- Utvrđivanje pravilnika o rokovima čuvanja akata i predmeta – Lista kategorija dokumentarnog materijala sa rokovima čuvanja
- Odabiranje arhivske građe uz izlučivanje onih delova kojima je protekao rok čuvanja; Praktična primena Liste kategorija i sprovođenje upravnog postupka izlučivanja
- Formiranje inventarnog propisa o arhivskoj građi i dokumentarnom materijalu – arhivska knjiga
- Postupak primopredaje arhivske građe nadležnom arhivu
- Preventivna zaštita arhivske građe: Arhivski depo, izdavanje arhivske građe korisnicima i evidentiranje.
3. Elektronsko kancelarijsko poslovanje u skladu sa Zakonom o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju
- Softverska rešenja u kancelarijskom i arhivskom poslovanju
- Elektronsko kancelarijsko poslovanje i osnovni pojmovi o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju u skladu sa Zakonom o elektronskom dokumentu, elektronskoj identifikaciji i uslugama od poverenja u elektronskom poslovanju (“Sl. glasnik RS” br. 94/2017)
- Osnovni pojmovi arhive u digitalnoj elektronskoj formi
Kotizacija za radionicu iznosi 10.500,00 dinara (Permanent Educom nije u sistemu PDV-a) i obuhvata nastavu, nastavni materijal, sertifikat o učešću u radu Radionice i osveženje u pauzama (kafa, čaj, sokovi i koktel posluženje).
Popusti:
- Za brze uplate – 5%
- Za dva i više učesnika – 10%
Popusti se sabiraju pa je moguće ostvariti ukupno 15% popusta.
Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” (pored slike) koji će Vas sprovesti kroz elektronsku prijavu, ili možete preuzeti dokument u “.doc” formatu i poslati ga na bilo koji od naših mejlova.
Osoba za kontakt i detaljnije informacije je Biljana Simović
011/2147721, 3077612, 063/464493