Detalji obuke

Home   /   KANCELARIJSKO POSLOVANJE I ARHIVSKO ZAKONODAVSTVO

Informacije obuke

  • Seminar:Kancelarijsko poslovanje I arhivsko zakonodavstvo
  • Predavač:Slavica Narandžić, dipl. pravnik, arhivista, Rukovodilac Službe arhive u Agenciji za privredne registre
  • Mesto:Madlenianum,Zemun
  • Datum:20. oktobar 2017.
  • Vreme:od 10h do 14,30h
  • :
  • :
  • Kotizacija: 10.500

KANCELARIJSKO POSLOVANJE I ARHIVSKO ZAKONODAVSTVO

Slavica Narandžić, dipl. pravnik, arhivista, Rukovodilac Službe arhive u Agenciji za privredne registre, predavač i ispitivač u Komisiji za polaganje stručnog ispita u delatnosti zaštite kulturnih dobara na predmetu “Kancelarijsko poslovanje i arhivsko zakonodavstvo“; autor više samostalnih i zajedničkih stručnih radova iz oblasti arhivistike.

Program je namenjen poslovnim sekretarima i osobama koje su neposredno odgovorne za formiranje, protok i arhiviranje dokumentacije.

Cilj radionice su Instrukcije za primenu pozitivnih propisa u Republici Srbiji i usvojenih evropskih standarda, koji regulišu oblast kancelarijskog i arhivskog poslovanja u državnim organima, organizacijama, organima koji vrše poverene poslove, preduzećima i drugim organizacijama kad vrše javna ovlašćenja (organi državne uprave).

 

Kancelarijsko poslovanje:

  1. Osnovni principi kancelarijskog poslovanja
  2. Evidentiranje akata i predmeta obavezne evidencije
  3. Prijem, zavođenje, administrativno tehnička obrada, razvođenje, združivanje I otpremnje akata i predmeta
  4. Čuvanje arhiviranih predmeta u pisarnici

Arhivsko poslovanje:

  1. Osnovni pojmovi arhivskog poslovanja
  2. Utvrđivanje pravilnika o rokovima čuvanja akata i predmeta – Lista kategorija dokumentarnog materijala sa rokovima čuvanja
  3. Odabiranje arhivske građe uz izlučivanje onih delova kojima je protekao rok čuvanja ; Praktična primena Liste kategorije I sprovođenje upravnog postupka izlučivanja
  4. Formiranje inventarnog popisa o arhivskoj građi I dokumentarnom materijalu – Arhivska knjiga
  5. Postupak primopredaje arhivske građe nadležnom arhivu
  6. Preventivna zaštita arhivske građe: Arhivski depo, izdavanje arhivske građe korisnicima i evidentiranje.

Osnovni pojmovi elektronskog kancelarijskog poslovanja:

  1. Softverska rešenja u kancelarijskom poslovanju
  2. Pojam elektronskog dokumenta, elektronskog potpisa ielektronske arhive

Radionica: pitanja, odgovori, instrukcije.

 

Kotizacija iznosi 10.500 dinara i obuhvata nastavu, nastavni materijal, osveženje u pauzama i slatko-slane zalogaje.

Prijavu možete izvršiti tako što ćete nam dostaviti popunjen prijavni formular iz priloga na office@permanent.co.rs ili možete popuniti elektronsku prijavu OVDE.

Za uplatu izvršenu u roku od 3 dana od dana prijavljivanja odobravamo 5% popusta. Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo dodatne popuste.