Detalji obuke

Home   /   Portal javnih nabavki za naručioce

Informacije obuke

  • WEBINAR:30. oktobar 2020. godine od 10h
  • Predavači:Eksperti Uprave za javne nabavke: Olivera Rajković i Mladen Alempijević
  • Kotizacija:9.500; detalji o popustima na stranici

Portal javnih nabavki za naručioce

EKSPERTI UPRAVE ZA JAVNE NABAVKE

Zašto Portal javnih nabavki za naručioce? Zbog značajnih razlika i specifičnosti korišćenja novog Portala od strane naručilaca i ponuđača, realizujemo radionicu posvećenu isključivo potrebama naručilaca, na kojoj će biti objašnjeno, korak po korak, izrada plana javnih nabavki i kompletan postupak rada na novom Portalu javnih nabavki.

 

Predavači su eksperti Kancelarije za javne nabavke (Uprava za javne nabavke):

  1. Mladen Alempijević, rukovodilac Grupe za analizu i razvoj sistema javnih nabavki u Kancelariji za javne nabavke
  2. Olivera Rajković, rukovodilac Grupe za finansijsko-materijalne poslove u Kancelariji za javne nabavke

 

NASTAVNI PROGRAM seminara “Portal javnih nabavki za naručioce”:
1) PLAN NABAVKI – PRAKTIČAN RAD NA PORTALU JAVNIH NABAVKI
  • Izmena, dopuna i realizacija plana nabavki za 2020. godinu, u skladu sa novim ZJN
  • Planiranje nabavki sa aspekta istovrsnosti dobara, usluga i radova
  • Planiranje nabavki sa aspekta definisanja predmeta nabavke, procenjene vrednosti nabavke i postupka javne nabavke
  • Registracija naručioca na Portalu javnih nabavki
  • Formiranje plana javnih nabavki na Portalu JN
  • Izrada plana javnih nabavki u pomoćnoj excel tabeli
  • Izmene i dopune plana javnih nabavki na Portalu
  • Najčešća pitanja, problemi i nedoumice u vezi sa radom na Portalu javnih nabavki

2) PRAKTIČAN RAD NA PORTALU JAVNIH NABAVKI

  • Sprovođenje pregovaračkog postupka bez objavljivanja javnog poziva
  • Sprovođenje otvorenog postupka javne nabavke
  • Zapisnik o otvaranju ponuda
  • Izveštaj o postupku javne nabavke
  • Odluka o dodeli ugovora
  • Odluka o obustavi postupka
  • Ugovor o javnoj nabavci

 

Zbog specifičnost teme, na preporuku predavača, nastava će se održati preko web platforme, odnosno u formi webinara.

 

Kotizacija za obuku iznosi 9.500 dinara (Permanent nije u sistemu PDV-a) i obuhvata nastavu i nastavni materijal.

Popust:

  • Za brze uplate odobravamo 5% popusta
  • Za dva i više učesnika iz iste organizacije odobravamo 10% popusta.

 

Informacije i prijavljivanje:

Prijavu možete izvršiti klikom na dugme “Prijavite se” (pored slike) koji će Vas sprovesti kroz elektronsku prijavu, ili  možete preuzeti dokument u  “.doc”  formatu i poslati ga na bilo koji od naših mejlova.

011/3077612, 3077613, 063/464493

prijava@permanent.co.rs

edu@permanent.co.rs

ied.bg@mts.rs

prijava@economicdiplomacy.co.rs